About Me


Hello! I'm Elen Tabita and I love to read so I had the idea to share my thoughts of my reads, hope you like my blog!

Thanks ;3

Popular Posts

Follow by Email

Followers

AdSense

Superpay

Wednesday, April 1, 2015

Links dos Vídeos no Youtube


Hoje ficou meio corrido e o vídeo também não está nas melhores qualidades, eu ainda não peguei o jeito com tudo isso. Os vídeos no momento são apenas um teste, eu espero ficar melhor em gravar, e nesse vídeo eu só vou explicar um pouquinho sobre os dois livros que tiveram algum trecho traduzido.



0 comentários:

Post a Comment

Search

Reading - Lendo

my currently-reading shelf:
Elen Tabita's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (currently-reading shelf)
Script Kiddie


Elen Tabita's favorite books »

Goodreads


2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Elen has read 24 books toward her goal of 130 books.
hide

Labels - Marcadores

Follow Me


Google+ Badge

Adsense

About Us|Contact UsPosuere. YOOtheme


Faucibus diam risus maecenas pretium.